Żółty koktajl bananowy z pomelo

W moim domu widać, że przez kilka dni nie robiliśmy zakupów, dlatego wykorzystałam dzisiaj wszystko, co się nawinęło pod rękę :) Wyszedł pyszny, słodki koktajl sycący na dobre kilka godzin. Ogólnie rzecz ujmując jestem za tym, aby nie wyrzucać jedzenia – staram się kupować ilości do przejedzenia i wykorzystywać je maksymalnie. W związku z tym na blogu widzicie często powtarzające się składniki, na przykład szpinak, który z reguły można dostać w dość dużych opakowaniach. Żółty koktajl standardowo wypiłam na śniadanie, ale równie dobrze nadaje się na inny posiłek.

Składniki:

1 dojrzały banan

1/2 małego kubeczka jogurtu naturalnego

3 cząstki pomelo obranego ze wszystkich skórek

2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych bezglutenowych

opcjonalnie: mleko bez laktozy

Jak przy wszystkich koktajlach tego typu, płatki owsiane zalewamy gorącą wodą do poziomu płatków i zostawiamy na 3 minuty. W między czasie obieramy pomelo i banana, wrzucamy wszystko do jednego pojemnika, zalewamy jogurtem i miksujemy. Taki posiłek dostarcza nie tylko węglowodanów, lecz także niezbędnego białka, składników mineralnych oraz witamin.

For happy Friday banana coctail :) #glutenfree #bezglutenu #befit #behealthy #bezcukru #sugarfree #diet #dieta #healthyfood #healthybreakfast #goodmorning #dziendobry #foodphotography #banana #pomelo #oatmeal #joghurt

For happy Friday banana coctail :) #glutenfree #bezglutenu #befit #behealthy #bezcukru #sugarfree #diet #dieta #healthyfood #healthybreakfast #goodmorning #dziendobry #foodphotography #banana #pomelo #oatmeal #joghurt

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>